نمایه نویسندگان

آ

  • آهنچیان، محمد رضا شاخص‌های محیط‌های‌ یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آنها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 258-289]

ا

  • احمدی، پروین تحلیل مطالبات والدین و دانش‌آموزان از برنامه درسی تاریخ دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 110-129]
  • ادیب، یوسف شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]
  • اسلامی، فاطمه مطالعه تجربه زیسته استاد راهنمای دوره کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 201-221]
  • اقدامی، زهرا نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی در رابطۀ ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و ادراک از کیفیت فضای دانشگاه با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 34-60]
  • اکبری بورنگ، محمد مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 130-153]
  • امام جمعه، محمدرضا الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامه‏ریزی درسی مدرسه‏‌محور [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 255-281]

ب

  • باقریان فر، مصطفی شاخص‌های محیط‌های‌ یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آنها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 258-289]
  • بداقی، آرزو اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری بر خودنظم‌دهی تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 300-321]
  • بهروزی نژاد، سعیده تحلیل مطالبات والدین و دانش‌آموزان از برنامه درسی تاریخ دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 110-129]

پ

  • پناهی، الهام ارزیابی نقش‌ها، روش‌ها و انواع ارشادگری در برنامۀ درسی دوره‌های آموزشی منطقۀ ویژۀ اقتصادی بندر امام خمینی (ره) [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 86-104]
  • پوراحسان، سودابه تحلیل محتوای کتاب فیزیک (2) رشتۀ‏ ریاضی فیزیک از دیدگاه الگوی خلاقیت پلسک [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 134-156]
  • پوریزدیان محمدآباد، مهدی ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]

ت

  • ترک زاده، جعفر طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]

ح

  • حاجی حسین نژاد، غلامرضا مفهوم‌سازی ارزشیابی نظام برنامۀ درسی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 232-254]
  • حسینی، مجتبی ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]
  • حقانی، محمود تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های آموزش به مهاجران افغان: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 34-65]

د

  • دافعی، حمید الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامه‏ریزی درسی مدرسه‏‌محور [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 255-281]

ر

  • رحیمی، مهدی تحلیل محتوای کتاب فیزیک (2) رشتۀ‏ ریاضی فیزیک از دیدگاه الگوی خلاقیت پلسک [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 134-156]
  • رستمی نژاد، محمد علی مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 130-153]

ز

  • زندوانیان، احمد تحلیل محتوای کتاب فیزیک (2) رشتۀ‏ ریاضی فیزیک از دیدگاه الگوی خلاقیت پلسک [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 134-156]

ش

  • شفیعی، مریم طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • شمشیری، بابک واکاوی و فهم اهم چالش‌ها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظام‌های اصلی آن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-33]
  • شیخ الاسلامی، راضیه اثربخشی آموزش مهارت‌های خودتعیین‌گری بر خودنظم‌دهی تحصیلی و سرسختی روان‌شناختی دانش‌آموزان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 300-321]

ص

  • صادقی، علیرضا مطالعه تجربه زیسته استاد راهنمای دوره کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 201-221]
  • صفایی موحد، سعید تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های آموزش به مهاجران افغان: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 34-65]
  • صمدی، پروین تحلیل مطالبات والدین و دانش‌آموزان از برنامه درسی تاریخ دوره دوم متوسطه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 110-129]

ط

  • طالبی، بهنام شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]
  • طهماسب زاده شیخلار، داود رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و ادراک از مؤلفه‌های برنامۀ درسی با باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 203-231]

ع

  • عزیزی، رحمان مفهوم‌سازی ارزشیابی نظام برنامۀ درسی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 232-254]
  • عصاره، علیرضا الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامه‏ریزی درسی مدرسه‏‌محور [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 255-281]
  • عطیف، مهتا تأثیر شیوه آموزشی ژانرمدار بر مهارت نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی در درس زبان فارسی در شهرستان ارومیه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 241-257]
  • علوی، سیده وحیده طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 154-178]
  • علی پور، محمد مطالعه تجارب زیستۀ دانش‌آموزان دوره ابتدایی از یادگیری مبتنی بر رویکرد کلاس معکوس [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 130-153]
  • علی عسگری، مجید مفهوم‌سازی ارزشیابی نظام برنامۀ درسی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 232-254]

ف

  • فتحی واجارگاه، کورش تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های آموزش به مهاجران افغان: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 34-65]

ق

  • قادری، مصطفی مفهوم‌سازی ارزشیابی نظام برنامۀ درسی در دانشگاه جامع علمی-کاربردی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 232-254]
  • قجری، ناصر واکاوی و فهم اهم چالش‌ها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظام‌های اصلی آن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-33]

ک

  • کرمی، مرتضی ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]
  • کیان، مرجان اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش‌‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 66-83]
  • کیهان، جواد تأثیر شیوه آموزشی ژانرمدار بر مهارت نوشتن دانش‌آموزان دوزبانه پایه پنجم ابتدایی در درس زبان فارسی در شهرستان ارومیه [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 241-257]

م

  • متین فر، نرگس اثربخشی اجرای برنامه درسی تلفیقی هنر بر عملکرد تحصیلی دانش‌‌آموزان در درس مطالعات اجتماعی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 66-83]
  • محمد جعفری، خاطره طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 154-178]
  • محمدزاده، کمال برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 105-133]
  • محمدی پویا، سهراب رابطۀ گرایش به تفکر انتقادی و ادراک از مؤلفه‌های برنامۀ درسی با باورهای خودکارآمدی تحصیلی دانشجویان [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 203-231]
  • مرزوقی، رحمت اله برنامۀ درسی سواد حقوقی دورۀ متوسطه: یک مطالعۀ ترکیبی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 105-133]
  • مرزوقی، رحمت اله طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • مزیدی، محمد واکاوی و فهم اهم چالش‌ها و موانع عملی پیش رو در تحقق سند تحول بنیادین با تمرکز بر زیرنظام‌های اصلی آن [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 1-33]
  • مصطفی پور، روزیتا شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]
  • معروفی، یحیی فهم پدیدارشناسانۀ پذیرش نوآوری در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 84-109]
  • ملکی، فاطمه بررسی کتاب ریاضی پایه‌ هشتم بر اساس میزان برقراری ارتباط بین دانش رویه‌ای و دانش مفهومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 61-85]
  • ملکی آوارسین، صادق شناسایی ابعاد برنامه درسی مغفول بر اساس تفاوت برنامه درسی آکادمیک و برنامه درسی قصد شدۀ آموزش مفاهیم شهروندی در کتب مطالعات اجتماعی متوسطۀ دورۀ اول [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 157-202]
  • موسوی، صادق تجارب معلمان دوره ابتدایی از چالش‌های آموزش به مهاجران افغان: یک مطالعه کیفی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 34-65]
  • موسی پور، نعمت الله مطالعه تجربه زیسته استاد راهنمای دوره کارآموزی در دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 201-221]
  • میرغفاری، فاطمه طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 154-178]

ن

  • ناصری جهرمی، رضا طراحی و اعتباریابی چارچوب برنامه درسی ذهن شاد در دوره ابتدایی- رویکرد ترکیبی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 154-178]
  • نجفی، سهراب فهم پدیدارشناسانۀ پذیرش نوآوری در برنامه‌های درسی دانشگاه فرهنگیان [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 84-109]
  • نصراصفهانی، احمدرضا شاخص‌های محیط‌های‌ یاددهی و یادگیری مطلوب برای دروس رشته‌های علوم انسانی دانشگاه‌ها و میزان توجه به آنها [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 258-289]
  • نصری، صادق الگوی برنامۀ درسی توسعۀ دانش تخصصی تقسیم کسرها مبتنی بر برنامه‏ریزی درسی مدرسه‏‌محور [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 255-281]
  • نظرپور، هاجر بررسی استقلال هوش از عقلانیت در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 222-240]
  • نکومند، سمیرا طراحی الگوی شایستگی‌های مصرف پایدار در دانش‌آموزان دوره ابتدایی-رویکرد فراترکیب [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 1-33]
  • نو شادی، ناصر بررسی استقلال هوش از عقلانیت در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 222-240]
  • نیکدل، فریبرز بررسی استقلال هوش از عقلانیت در بین دانشجویان رشته‌های علوم پایه و علوم انسانی [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 222-240]

ه

  • هاشمی، فروزان سادات ارزشیابی برنامه‌های درسی ضمن خدمت بر اساس اصول آندراگوژی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 282-299]

ی

  • یافتیان، نرگس بررسی کتاب ریاضی پایه‌ هشتم بر اساس میزان برقراری ارتباط بین دانش رویه‌ای و دانش مفهومی [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 61-85]
  • یوسف زاده، محمدرضا رویکرد پدیدارشناسانه به تجارب معلمان مدارس ابتدایی دخترانه از اجرای طرح شناسایی و هدایت استعدادهای برتر (شهاب) [دوره 10، شماره 2، 1399، صفحه 179-200]
  • یوسفی، فریده نقش واسطه‌ای باورهای خودکارآمدی در رابطۀ ارضای نیازهای اساسی روان‌شناختی و ادراک از کیفیت فضای دانشگاه با سازگاری دانشجویان با دانشگاه [دوره 10، شماره 1، 1399، صفحه 34-60]